Ingen bra dag.

Jag är så jävla bakis idag.
Eller det börjar bli bättre nu men innan var det FRUKTANSVÄRT!!
Spydde 3 ggr innan lunch.

Det var ingen hård fest kväll igår men vi shottade o det är likamed döden för mig.
Jag tror helt allvarligt talat att jag är överkänslig mot sprit. Alltså ren sprit.
Typ som allergi fast överkänslighet istället.

Vi hade en föreläsning av en toxikolog i skolan och han berättade att man blir precis lika bakis av all alkohol och om man märker att man mår sämre av nån speciell eller blir mer dålig dagen efter då kan det mycket väl vara så att man helt enkelt är allergisk.

Förvänta er alltså inte för mycket aktivitet här inne under dagen.
Jag ska ligga i sängen o käka piggelin och kolla tv.
J lagar maten =)

Dille på denna låten idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0