Gulligt att vila ögonen på!

Jag gillar verkligen hur alla som pluggat återvänder till sin hemstad när dom har sommarlov =)

Idag har jag fikat med den blivande veterinären Lovisa.
Jag tog ju inga kort eftersom det ändå inte går att lägga in de här med detta bajsinternet.
Well, bättre än inget!

J ringde när vi satt o fikade o berättade att han ju helt glömt bort att han hade jour denna veckan så precis när han kommit hem efter jobbet hade de ringt o beordrat iväg honom igen, Stackarn.
Of to Tranås för o laga nåt lager.
Handlat som stod på "hans schema" idag för nu jag göra istället.
Suck o pust.
Tur man är ledig denna veckan :P

Slösurfade på youtube. How cute är inte denna lilla donna.
Svar: TO DIE FOR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0