Fall fritt

Tungt , tungt, tungt.
Trots all glädje, kärlek, fina besök och ett underbart jobb så känns det bara, ofta tungt.
Det räcker så.
Mer behövs inte skrivas nu.
De går över.

Så länge får ni en helt underbart fin låt av mig:



Vem vill du spela när du lagt alla kort
hur vill du leva när tiden går för fort
du vill att jag ska känna
för något som aldrig känts som mitt
men ska jag känna
då ska det finnas tid att känna fritt

Hur ska du veta om ingen lärt dig hur
hur ska du våga chansa
du som aldrig haft nån tur
du vill att jag ska älska
med nån som bara älskar sitt
men ska jag älska
då ska det finnas tid att älska fritt



Kommentarer
Postat av: lina

bebbe.. längtar tills jag får träffa dig SNART! love you.

2010-07-01 @ 08:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0