Äntligen en bra grej!

Verkligen inte alls lika kul att blogga när man inte kan lägga in bilder. Men, men!!
Har mitt i allt kaos och stök iaf fått ett glädjande besked.
Jag fick VG som slutbetyg i min distanskurs.
För att få VG i hela kursen krävdes det att man fick det i båda momenten också.
I did!!

Känns så jäkla gött efter vårens slit med dubbelplugg och en massa annat som jobb, resor och en fungerande vardag.
Mina mååånga långa kvällar och mitt envisande med att börja i god tid hjälpte uppenbarligen.
Fy fan vad jag behövde detta nu!!!!
HAPPY!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Grattis gumman! Unna dig nåt fint nu som belöning tycker jag! =)

2010-06-15 @ 18:21:40
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0