Medistore.

www.medistore.se är en sida som säljer läkemedel, hjälpmedel, hälsokost och mycket annat på nätet.

Jag har varit inne o kollat runt lite och om jag ska vara helt ärlig så var jag först skeptisk eftersom jag inte förstår poängen med att handla receptfria läkemedel på nätet när det finns apotek i vart och vartannat hörn.
Dessutom har ju nu många affärer och bensinmackar de vanligaste läkemedlena såsom Ipren, Alvedon och nässpray.

Sen tänkte jag att detta är ju säkert utmärkt för den som har svårt att ta sig någonstans.
Inte bara handikappade utan människor med panikångest eller social fobi.
Tänk vad smidigt att då kunna gå snabbt in och hämta ut sitt paket.

Men den största fördelen tycker jag verkar vara de hjälpmedel som säljs.
Såna saker som nässköljare, Bråckband och Stödstrumpor finns lätt tillgängligt på Medistores hemsida.

En del saker kan ju rent av vara "pinsamt" att köpa med inför folk.
Exemplevis gravtest eller knipkulor :)
Varför inte göra det smidigt för sig och beställa det på nätet då.

Ett jättebra produktregister finns här.

Att de har bra erbjudande är också en fördel och det är så man blir lite sugen på den söta värmedyna med bob byggare på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0