Sommar planer.

Det är i mitten på Juli och efter flera veckor med besök här och där så har nu ingen planerat att komma upp.
Det känns lite trist och lite tomt.
Jag trodde det skulle bli jobbigt att ha så mycket folk här men det har det definitivt inte varit.
Det har varit super och det har fått mig på andra tankar, bättre tankar.
I'M A LUCKY GIRL,
Som har så många fina människor runt sig som älskar och värdesätter mig så högt.

Dessutom är ju inte sommaren slut än, den 16:e Juli åker jag o J ner till Skåne och sen stannar vi till den 21:e =)
På de 5 dagarna ska mycket hinnas med som vanligt.
Många männsikor som ska hälsas på och många platser om jag vill besöka.
Man har ju sina små smultronställen<3

Inte nog med det för om ganska exakt en månad tar jag familjen med mig och sticker till Turkiet.
Alla längtar som galningar dit =)
6 dagar (en dags resande räknar jag bort) där vi bara kan rå om varandra ooch ha vansinnigt roligt ihop!!
Can't wait!!


Sommaren med alla roliga grejer är ju inte alls slut än.
Ibland gäller det att påminna sig själv om allt bra och roligt och se det svart på vitt för att inse hur
 Jävla bra man har det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0