Lugn Lördag

Det blev en kväll i lugnets tecken.
Film, snacks och skitsnack hos Eva.
En bra kväll precis i min smak.

När jag kom hem nyss slog dock ölstanken emot mig.
J har haft några vänner här på förfest och nu är dom ute o slirar.
Good for him.
Han umgås (enligt min mening) med sina vänner för lite.
Skyller på tidsbrist och att han sin lediga tid vill va med mig men,
 vänner ska man alltid ha tid för (enligt mig igen)


Vi kollade iaf på en film som jag redan sett ikväll "Heard about the Morgans".
Mysig, rolig film med bra budskap.
Jag o J såg den på bio och Eva tyckte den var lika bra som vi =)



Sov dags nu.
Imorgon ska vi åka o bada, har inte gjort det än i år ( i Sverige) så det är verkligen på tiden.
Hoppas inte J har en alltför hård baksmälla =)

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni kommer iväg och badar idag ;-).

Kram!!

2010-07-04 @ 09:47:02
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0