2 år

När vi är i Turkiet mellan den 11:e och den 18:e är det inte bara semester, det är en speciell dag till.
Jag o J "firar" 2 år tillsammans.
Kan inte fatta att det är 2 år sen vi tog belutet att försöka fortsätta genom livet som ett par.
På ett sätt känns det jättelängesen, på ett annat sätt känns det som igår.

Mycket har vi gått igenom och mycket skulle jag gjort annorlunda idag om jag fått möjligheten att börja om med vårt förhållande.
Förhålalndet är absolut inget jag ångrar men visst gör man misstag i ett föhållande med.

Men fortfarande är det vi.
Ít makes me happy!!

image123


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis i förskott på 2 årsdagen !!

2010-07-24 @ 08:39:28
Postat av: Sanni

Heej! jätte fin blogg. Kolla in min blogg och följ den där jag skriver om mitt liv som dansare,justin bieber och vad jag gör på fritiden.Just nu är Jag i Polen och skriver ganska mycket vad jag håller på med här.

2010-07-24 @ 09:26:28
URL: http://saniistheshit.blogg.se/
Postat av: christoffer

Grattis i förskott:) hoppas ni har den bästa årsdagen man kan ha=)

2010-07-27 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0