Taggad till tusen!!

Varför är det så med träning (inte bara för mig). Det är liksom allt eller inget.
Den här veckan har jag bara slappat en dag. EN DAG.

Annars har jag tränat varje dag antingen powerwalk, styrka eller kondition.

Och jag känner mig piggare och snyggare än nånsin. Haha, efter en vecka :P
Det sitter väl i huvet.


Vill ni se mina muskler (gäddhäng)



Blev lite suddig


Avis va??? Hehe, gäddhäng here I come =)

Nu ska jag traska bort till Rusta o se om dom har nån pilatesboll där. O så ska jag lyssna på den nya favvolåten som går on and on and on:

"I can see clearly now the rain has gone, I can see all obstacles in my way..."
men det ska va med Johnny Nash, den e bäst!!!



Nu gick jag!!!!


*Saknar mitt Skåne extra mycket idag när jag känner mig ensam :(*


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att någon är hurtig ;)

Det har inte jag varit på länge.. men håller med om att det är jäkligt skönt när man kommit igång!!

Miss you! puss

2010-01-11 @ 23:21:17
URL: http://eeemmms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0