Lax i stora lass :P





Dagens GODA lunch blev laxburgare med wookade grönsaker och lite avokado och god sås till.

Har redan hunnit med en joggingrunda och igår var det gymmet igen :D


Älskar när jag kommer in i en träningsperiod där jag känner att allt jag vill är att få min kropp att må bättre. För fan vad mycket bättre jag mår när jag rör på mig. Synd det inte syns på vågen bara :/, hade behövts!!

 

Stackars J är fortf ute o skruvar med bilen. Han har varit det hela dan. Kom hem från jobbet vid 9.30 o sen direkt ut o skruvade o det verkar inte gå så bra. Jag är så "¤%&/(/&%¤#"#¤%&/ trött o förbannad på den bilen. Den har inte gjort annat än o krånglat ju. SKIT!!
Vilke tur att min fina J är en klippa som orkar skruva o grejja med den <3


Måtte vi få låna en bil idag så vi kan ta oss till Skåne iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0