Inte riktigt som jag planerat :(

Åh, hade fått en kommentar av världens finaste Emma här <3
Saknar henne så mycket.
Ska ta mig i kragen o åka o hälsa på henne.



Var o tränade idag med och jag hade varit duktig o slängt in väskan i bilen redan imorse så direkt efter skolan och när jag hade släppt av tjejerna åkte jag till gymmet.
Betalar- går in o klär av mig- ska ta på mig träningskläderna och då ser jag: JAG HADE GLÖMT BYXORNA.

S.K.I.T!

Att träna i Jeans var inget option så det var bara o säga som det var i receptionen- åka hem o hämta byxorna och åka ner igen.

 

Well, jag gjorde det iaf. Det blev bara 45 min men det är ju bättre än inget :D


Imorgon måste jag vila, har svårt för det när jag tycker det är så kul för tillfället o träna men jag kan knappt gå ikväll för det gör så ont i mitt högra innanlår. Överansträngd muskel sa J.

Får väl lita på honom ;)

 

Ligger på min nya kompis träningsbollen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0