Ett rent bilhelvete!!

Satan i gatan vad jag är trött både på personer och saker som drar ner mig och mitt humör.
Var sprudlande glad imorse, trots en styck trasig biljävel och en ful Renault till skolan.
Men en person i skolan bestämde sig för att allt var bajs och att dra på munnen var tydligen inte ens att tänka på.
Det drog ner mig lite, men fan den som ger sig.
Tanken på Skåne imorrn gjorde mig glad.


Wilma Hilma ringde och frågade om vi verkligen kom imorrn. "Självklart" sa jag, "Bilen ska va lagad till imorrn. Det har J sagt."
Yeah right.


J har varit ute och skruvat HELA kvällen men kommer trots det in och säger att han inte fått ett piss gjort.
Tydligen är det nån skruv som inte går att lossa för den sitter stenhårt fast och om han tar i för hårt finns risken att massa andra saker på bilen pajjar.
Suck.....
Inget mer kan göras ikväll tydligen och imorrn skulle han försöka fixa ett verktyg från jobbet som kanske, observera kanske kan lösa det. Annars måste han tydligen pajja andra saker och sen beställa nya vilket kan ta cirka 1 vecka ( med vår otur minst 2)
Kollade tågbiljetter till K-stad men sista minuten låg på 200 spänn/ per skalle/ enkel resa.
Inget jag har råd med.


Å, håll nu tummar och tår för att det där verktyget gör att allt kan ordna sig imorrn.
Jag fattar inte vad vi gjort för att förtjäna detta helvete, sen vi köpte bilen för 4 månader sen så har den inte gjort annat än totalhavererat. Och detta är ändå en 00:a.

FUCK!!

Alla vi som hatar billiga koreanska biljävlar klappar nu: KLAPP KLAPP!!!!!!!!!!!


Här ser ni hur jävla ledsen jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0