Ge och ta.

Detta skulle jag publicera vid 19 tiden men sen fick jag bråttom till bussen så det åker upp nu :P

Innan ikväll / eftermiddag var jag såå ledsen.
Jag trodde kvällen skulle se annorlunda ut än den blev.
Eller egentligen handlar det inte så mycket om just planerna för kvällen utan hur en del människor gång på gång visar sitt intresse för att umgås, eller sitt brsitande intesse för att umgås.
Jag vill inte skriva för mycket här och hänga ut nån.
Personerna detta berör vet det.


I vilket fall som helst så pratade jag med Ellie som tyckte det var hemskt att jag skulle sitta själv ikväll då J också skulle till en kompis.
Ellie bjöd med mig då hon och hennes kompis skulle ut o ta en öl.
Först sa jag nej eftersom jag kände mig påträngande och dessutom nere över vad som hänt innan men när hon fortsatte tjata tänkte jag: Va fan, why not!

Jag tänker inte vara som dom, jag VILL umgås med nån annan än min partner.
Jag tycker om att ha mycket vänner och jag vet hur viktigt det är att inte glömma sina kompisar bara för att man blivit sambo.

Även om J är världens bästa pojkvän och vän så behöver man andra att prata, ventilera och ha skoj med.

Ikväll tänker jag bjuda till och inte tänka på vad som hänt!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag hoppas att du hade roligt!!!

KRAAAAM!!

2010-01-17 @ 08:27:55
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anki

åh usch förstår precis vad du menar.. vet inte hur många kompisar jag förlorat för att de vill umgås med sin partner helatiden.. man blir så ledsen :(



och det här med att jag är dålig med och höra av mig.. det är ömsesidigt med mina kompisar.. men nån måste ju börja höra av sig :)

2010-01-17 @ 11:26:56
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0