Sammanfattning av 2009.

Sammanfattning av 2009:

Januari:

Vi var nyinflyttad i vår lägenhet och hade fullt upp med att inreda och lägga alla pengar på möbler, tvättmaskiner osv. Kära som få :) Började också övningsköra efter att ha lagt ett par månader på o plugga enbart teori.



Februari:

Tapetsering och renovering pågick fortf för fullt och det började nu likna något.
Vi hade gott om hjälp från goda vänner.

En del Skåne besök blev det med och jag hälsade mer än gärna på A & M med deras lille son.
Alla hjärtans dag var vi nere o då hade vi middag Jag, Mamma & Lina med respektive.
Vi beställde också vår efterlängtad Grekland resa.




Mars:

Jag var less o trött på jobbet.
Började ägna mycket tid åt att söka annat.
För att skingra min tankar o bli gladare umgicks vi mycket med vänner o familj.
Mer Skåne


 



   
April:

Pappa var här o besökte oss för första gången.



 

Påsken spenderas givetvis hos mor min, utan min älskling :(
Men med massor av andra hjärtan istället



 

Maj:

J:s syster konfirmerade sig. Vi var där of course.


 

 Solen började titta fram och vi spenderade en hel del tid ute.



Vi firade in årets bästa månad (enligt mig) med goda grannar



Sista Maj bar det av till vårt älskade Grekland, sneakpeak...

Juni:

I år får jag nog utse Juni till årets bästa Månad.

Framförallt eftersom första halvan av den spenderades i mitt älskade Grekland.



 

Svårt att välja ut godbitar från Grekland eftersom alla kort har sin speciella mening :/

Väl hemma igen brunbrända o fina satte vardagslivet igång fort med nytt jobb för mig, natt och back to the same för J.



Midsommar hos J:s föräldrar. Ja hade precis hämtat mig efter min galet hemska förkylning som jag åkte på efter Grekland.


Juli:

Trivdes som fisken i vattnet på nya jobbet och jag kände mig utvilad efter Grekland.
J:s syrra fick åka med oss till Liseberg.
Varmt väder o jag var så stolt för att jag vågade åka flumridern =)






Augusti:

I Augusti hände det så sjukt mycket.
Vi åkte till Berlin o stannade sen en natt i Västervik på vägen hem.



 

 





Min pappa gifte sig med sin sambo sedan 17 år och det var väl inte en av årets höjdpunkter enligt mig men jag antar att om hon gör honom lycklig så är det väl bra.


Pappa o Loke



Samma helg var det efterlängtad kräftskiva hos mammis Peter

Och innan vi åkte hem från Skåne fick vi tillökning i familjen:


September:

Lina (syster) fyllde 21 o vi åkte ner till SKåne för o fira.
Det var varmt minns jag o en lugn helg så jag o J passade på att mysa o åka ner till Åhus som jag velat visa J .

 
Jag var i Linköping hos Sandra som jag inte träffat på 3 år:



Ja tog körkort den 28:e o blev bjuden på restaurang av älskling=)




Oktober:

Honey gav mig en överraskning som innebar att åka iväg en helg, det blev Mariestad o Skövde o vi hade M.Y.S:


 

Jag slutade röka (finns ingen bra bild på det :P ) och sen när det blev lov så kom världens bästa systrar o mammi upp hit:



 

Jag fick en äcklig jävla inflammation i ögonlocket som gjorde att jag knappt såg nåt:



November:

Meine födelsedag som spenderades i underbara Riga.


 

Var på New Moon premiär och dreglade med 2 klasskompisar.



Började mitt nya mer ekonomiska liv



December:

Ullared för julklappshandling:


Drack 3000 liter Julmust:


Pappa o isac var här:



Hade en underbar jul hos J:s föräldrar:


Och en lika fina i SKåne:



   




TACK 2009 FÖR ALLA FINA ÖGONBLICK OCH STUNDER. JAG HOPPAS 2010 BLIR MINST LIKA BRA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0