Äntligen en bra dag =)

Ja, dagen har verkligen skiljt sig från de övriga i veckan genom att vara jättejävla bra =)
Först hade vi skolavslutning- hej jullov.
Att stämningen i klassen dessutom är på topp och att alla är i stort behov av vila känns ännu bättre.

Jag ser verkligen fram emot nästa termin men blev lite chockad när jag insåg att det blir min sista termin i skolan.
Det är inte klokt hur fort dessa 2 åren har gått och jag känner mig knappt redo att lämna skolbänken för att återigen ge mig ut i arbetslivet.
Jag Älskar Skolan och att börja plugga igen har varit ett av de bästa besluten jag tagit i mitt liv♥

Efter avslutningen åkte jag direkt till jobbet där jag bjöd på julbord.
Jag har nog världens bästa arbetsgivare =)
Jag fick både julbord, julklapp och mat med mig hem till sambon.
Jesus.
Annat än kommunen minsann.

Kvällen har annars bestått av tv-tittande.
Jag kan inte minnas sist jag spenderade en hel kväll framför tv:n men ikväll så gjorde jag minsann det.

Nu ska jag minsann gå och lägga mig.
Ska trotsa alla vanor ikväll och gå och lägga mig tiiidigt.
Brukar bli tidigast vid midnatt annars ;)





Känns så bra att äntligen ha en bra dag igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0