Han gör mig CRAZY!

Jag känner mig ju ganska sådär lyckligt lottad med min kille oftast.
Tycker han är ganska romantisk "för att va kille".
Vi bråkar aldrig om klassiker som pengar eller svartsjukedrama.
Han hatar otrohet över allt annat, jag har alltså no need to worry.
Han tycker det är kul o laga mat och han dammsuger nog oftare än vad jag gör hemma.
One of a kind tänker ni.

Men ibland, ibland är han så jävla typisk man!
Jag har insett att detta är mer regler än undantag hos dom andra.
Detta med att inte slutföra, inte göra det logiskt.
Några exempel på typiska situationer som kan driva mig till vansinne:

*Tar han en ny tandborste så lämnar han den gamla kvar i tandborstmuggen tills jag blir irriterad för att där står 3 varav 1 inte längre används..

* Torkar han golvet så lämnar han alltid kvar skurspannen med vatten och moppen i, den kan stå i flera dar (jag har testat)

*Tar han sista yooghurten så lämnar han självklart kvar papperspaketet i kylen.

*När vi varit och handlat och han ska packa upp så slänger han bara in allt i kylen utan o kolla om det kanske är nåt gammalt som behöver slängas.

* Kläderna är behändigast att dra av sig vid sängkanten sen får dom lägga där tills en förbannad flickvän plockar upp dom när det ska dammsugas.

* Betalda räkningar lägger vi på bordet sen får dom ligga där o samla hög i ett par månader innan de sätts in i pärmar och nästa månad läggs på bordet .

*Han kommer in i lägenheten och konstaterar att det är smutsigt o skulle behöva dammsugas sen är det bra med det och datan sätts på.

Ha, ha. Jag slår vad om att många av ni brudar som läser känner igen er. Har fattat att detta är ett manligt syndrom när jag pratar med tjejkompisarna om det.

Någon berättade att jorden inte kommer att gå under 2012 utan att människan från och med då ska födas intelligentare och med en ny förståelse för saker och ting

Jag vet vilket kön jag tycker de borde börja med!!


Kommentarer
Postat av: lina

jag har då aaaaldrig varit med om detta problem nån gång!!! ;)

2010-08-03 @ 20:29:29
Postat av: anna

du verkar ju inte riktigt klok! Stackars din pojkvän!! :O

2010-08-03 @ 23:06:12
Postat av: Anki

hahah glad jag inte bor med min än, han har en plastpåse som soppåse och hänger den på en krok i köket så alla ser och det luktar!! :P Sen har han en stor svart soppåse som tvättkorg x) Har erbjudit honom min tvättkorg men jag lyckas inte :P

2010-08-04 @ 15:31:48
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Karin

haha en sådan bor jag oxå med.. men han är rätt gullig ändå och dom som tycker synd om våra pojkvänner är väl uppfostrade i ett hem där mamsen gör allt och pappa jobbar och drar in pengar samt tittar på sport när han kommer hem och väntar på middagen ^^ Hoppas din resa va underbar! Kram

2010-08-18 @ 20:09:17
URL: http://lilaconverse/metrobloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0