Ego girl

Idag mår jag mycket bättre än jag gjorde igår.
Även om jag imorse hade migrän o mådde illa så gick det faktiskt över under dagen och jag är glad att jag valde att åka till praktiken. Sista veckan där ju :(
Gick kväll idag o det var så skönt o komma hem vid 21 o inse att J faktikst fixat både matlådor, tvättat och grejjat inför resan under kvällen.
Jag tänker inte säga att han är duktig "som hjälper till" för vem är det han hjäper? Mig?
Nähä, vi har lika ansvar i hemmet o ingen "hjälper" någon.
Däremot tycker jag han är suverän o urgullig o alldelles, alldelles underbar ;)


Nu längtar jag otroligt mycket efter vår resa och det har börjat ljusna och chanserna att vi inte kommer iväg är nog inte så stora.
Jag bjussar på lite egopics innan bedtime.
Nästintill osminkad, knullrufs och finnar.
Dagens sanning:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0