Det hade varit så jävla fint men...

I'm back home men allt är ett smärre kaos.


För tillfället går allt åt helvete:

*Vulkanjäveln som vill förstöra vår semester
*KLämde 2 fingrar i en fet bildörr igår så dom är nu blåa.
*Hällde kaffebönor över HELA golvet imorse.
*Rädd att läraren ger mig U på senaste uppgiften.
*Irriterad över att vissa väljer att ta den enklaste vägen och ljuga trots att det sårar mycket mer än sanningen gjort.

Allt är piss, Men helgen var bra. Nej förresten den var HELT JÄVLA UNDERBAR!!!



   



   


Kommentarer
Postat av: Emelie

När är det ni har planerad avresa?

Vi ska ju åka 5 maj och jag hoppas verkligen att askhelvetet blåst bort tills dess.

bara man kommer iväg.... :-D.

Nu ska ni väl åka innan vi ska men jag hoppas verkligen ni kommer iväg.

Jag är så glad just nu att Milton börjar bli så stor, inte lika mycket stim längre, man kan resonera med honom och han är så go. Han pratar om att han ska mata bebisen och hålla den och igår när han träffade en bebis kunde han inte sluta pussa på den, så försiktig så :-D.

KRAM!!

2010-04-19 @ 21:45:06
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0