Det finns inte tid...

..nog att hinna med allt o bloggen kommer ju som bekant i andra hand, eller rättare sagt i 8:e, 7:e hand efter allt det där viktiga som plugg, tid med vänner o familj osv.
Dem senaste 2 veckorna har varit s¨tuffa att jag flera gånger känt för att ge upp och bara börjat lipa.
Samtidigt vet jag att det är så mcyket roligare att få någonting när man kämpat för det än om man fått det "Gratis".
I det stora hela är det förmodligen bara jag själv som sätter pressen o kraven på mig att lyckas samtidigt så vet jag att idag räcker det inte att knacka på kommunens dörr o säga "Hej jag behöver jobb".
Konkurrensen är stenhård och man måste hela tiden bevisa att man faktikst är något. Bara under tiden på praktik har jag flera gånger fåt stå upp för mig själv och vägen jag valt att gå. Tyvärr!!

I helgen blir det K-stad o jag som sett fram emot att komma dit o ta igen mig lite kan bara drömma vidare. Vi har 3000 personer att hälsa på. Ska bli skönt då o komma hem och få njuta lite av att va hos mammsen o syrrorna.
Men en sak är säker, jag är i större behov av semester än jag nånsin varit.

All kärlek till er som är trogna läsare o ger mig feedback. Ni är bäst!!


Kommentarer
Postat av: Anki

all kärlek till dig med skickar ett hjärta med mina händer :)

2010-04-19 @ 17:34:23
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0