Glenn, glenn, glenn är min vän!!

Nu har det lugnat ner sig lite här. Det har varit full rulle sen imorse.
Skola till kl 15 sen tåget he, direkt till Willys o handlade, hem lagade mat med J:s, städade (både lägenheten och hos Glenn) sen kom J:s farmor och farfar för o gratulera min Honey som fyllde år för ca 1 vecka sen.
Nu har jag betalt mina räkningar =( o äntligen finns tiden för o blogga.

Till Glenn då, ni som inte har facebook är ju säkerligen nyfikna:
En ledtråd:

Glenn Håkansson Persson är alltså ett marsvin =)

Idag när vi bytte i buren så hade vi han på golvet, det tog ca 15 minuter och han hann pinka 3 ggr o bajsa 1 =)
Dessutom är han ett riktigt jävla matvrak.
Idag har han ätit, massor med hö, 1 & 1/2 morot, lite sallad, lite gurka, 1 liten bit paprika & 1 liten bit broccoli.
När jag kom in för 1 timme sen såg jag att han nu stod och åt av gnagarblandningen med, hur fasen orkar han?
J kallade precis på o sa "Kolla, det matvraket äter fortf, han står med nosen i gnagarblandningen & röven vid broccolin" HAHAHA.

Han ser helt skräckslagen ut här. Men såå söt <3

Imorgon ska jag förhoppningsvis fika med Vanessa om jag inte måste jobba istället, pengar, pengar, pengar!!!!!

Gonatt min skatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0