Omväxling förnöjer!!

Det var faktiskt kul att jobba igår. Har inte varit på hemtjänsten sen i Juli när jag jobbade extra en kväll o den var kvällen var SKITtung.
Jag hann inte prata så mycket med arbetskamraterna för jag hade fullt upp hela tiden sen var det ju direkt iväg till Körskolan men det lilla jag hann med var skoj.
Dock kan jag ärligt erkänna att det kändes bra att hänga in nyckeln sen o veta att jag inte skulle dit på ett tag :P
Jag älskar verkligen att gå i skolan igen och jag känner mig stolt över att säga att jag pluggar.
En investering och insats för framtiden ju=)

Igår när jag kom hem satte jag mig för att göra läxan till idag. Hade inte räknat med att det skulle ta så lång tid men OMG. Vilka krångliga uppgifter, satt i 3 timmar =/
Socialpolitik är inte världens lättaste, eller roligaste...

Nu har kaffet slunkit ner o gddarna är borstade, dags att ta i morgonfrillan o sen bär det av för en ny dag i Värnamo.

Hoppas din dag blir fin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0