Gulligt!!!

Min karl är sjuk. JISSES!!!!!!!!!!!!!!
Ja alla är vi väl medvetna om hur det är när en kille är sjuk....
Ingenting annat existerar =)

Jag är förhoppningsvis på bättringsvägen. Har känts bättre med näsan men ikväll fick jag lite halsont :/
Hoppas det går över, axeljäveln däremot vill tydligen inte ge med sig.
Trots tabletter gör det fortf. ont.

Min kväll har spenderats med näsan i stenciler som förbereder för morgondagens stora skoluppgift.
Nervöst!!!
Lite svårt att skriva om skolan här. En del kan jag ju säga men jag har faktiskt viss "tystnadsplikt" också. Vi får inte prata hur som helst när det gäller vad som sägs i klassrummet.
Psykologi ni vet ;)

Jag knäppte lite kort ikväll. Ossy är så nyfiken på Glenn och jag som alltid sagt nej till att va på bordet hade inte hjärta att köra ner honom när jag såg det här:


Gulligt hur han sitter och tittar =)


Pluggis, och jag gillar det =)



Igår gjorde vi middag tillsammans o det blev så jäkla gott så jag tog ett kort o tänkta lägga upp här men tiden sprang iväg så här kommer det idag istället:


"helgrillad"(?) fläskfilé med hasselbackspotatis och tomat-bea sås. Mums filibbaba :P

Nu ska jag gå o ta hand om min ynkliga lilla sjukling.

Puss o kram o extra stor puss till er som kommenterar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0