Köra bil, köra bil, köra bil <3

Ja, här har det inte hänt mycket.
Jag var i skolan igår och fick 300 grattis från både lärare och klasskompisar. =D
ALLA är glada för min skull och vet att jag har kämpat hårt.

Igår så körde jag premiärturen. Själv till Willys och handlade och sen hem igen.
Kändes konstigt. Jag sprang igenom Willys så fort för jag ville bara köra igen så jag glömde hälften på listan =)

Min älskade sambo är också väldigt glad. Han får äntligen åka bil. Han har ju kört överallt hemma plus att han kör en massa i jobbet så han är minsann happy nu!!
När jag klarade det så blev jag bjuden på middag av J. Dal baffo blev det som har helt underbar mat.


Älskar dig <3


28/9-09 Den dagen måste jag komma ihåg =D

Idag är jag ledig från skolan, det är jag ju varje Onsdag. Jag har 3000 grejer att göra så det är nog bäst att jag sätter igång!!

 

Kram o hoppas ni får en fin Onsdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0