Vi hjälper varandra.

Uppe tidigt idag, innan klockan ringde faktiskt.
Jag slog upp min blå redan 05.35.
Hade en fruktansvärd mardröm. Dessutom hostar jag och snorar fortf ganska mycket.

Idag ska jag till skolan för första gången på en vecka :D
Ska bli skoj, har längtat efter att komma från hemmets fyra väggar ett bra tag nu.

Nu har jag varit inne o kollat facebook och småkollat dom få bloggar jag läser.
Detta är en av dom jag följer.
Eller jag har ganska nyligen börjat följa den.

Nu hade hon ett problem och behövde få råd och tips.
Jag länkar så att fler ska kunna se och hjälpa till.

Jag är glad att jag är en person som inte tar livet för givet och är medveten om att det inte behöver bli långt.
Alla unnas tyvärr inte det <3

Nu skoldax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Jajja

Halloj.



Har varit dålig på att skriva en liten rad här till dej. Men kul att du skriver så ofta=)



Usch vilken hemsk blogg, om tjejen från Malmö med canser... satt o grät. Men nu har jag lagt till henne bland mina favoriter, precis som din blogg;)

Tack för tipset.



Ha en skön helg, kram Jajja.

2009-10-16 @ 11:28:15
Postat av: Ägarinnan

Ja den är verkligen berörande. Hemsk o fruktansvärd men tyvärr är det ju en verklighet.

Tack för din kommentar.

Kram Bella

2009-10-16 @ 15:28:54
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0