Sjuk ynkling

OMG.
Jag har knappt sovit inatt är helt slut i rutan men kan inte lägga mig för då bara hostar jag.
Minst sagt en ond cirkel. What to do??????
Jag fick of course bli hemma från skolan idag och enligt facebook så verkar jag inte vara ensam.
Flera i min klass som var sjuka.

Jag vet inte vad jag ska göra. Har läst alla bloggar 320 ggr, går in på facebook- loggar ut- loggar in osv., har ingen bra bok. Vill gå ut o gå men vet inte om jag orkar.
Tror iaf jag ska köra bort till Maxi o köpa lite tidningar samt lite snus. Försöker ersätta cigaretterna med snus istället.
Inte helt bra men bättre, betydligt bättre.

Nej, nu får jag fortsätta mitt lidande. Uff, har ont i hela kroppen. Undrar om jag kan gå till skolan imorrn. Vet ej tusan det.

Nåt att tänka på: 

Det är bättre att ångra , vad man har gjort.

Än att ångra det som aldrig blev av.           


Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig !!

2009-10-12 @ 15:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0