En lördagskväll bara vi 2 :)

Igår så var jag o J och bowlade.
Mitt mål var att spöa honom och det lyckades jag med :D
Säg inte det här till nån men han suger på bowling ;)

Jag hade på mej mina nya Jeansleggings. Gods gift to women.
När vi kom hem ville J kolla på Exorcisten.

Han har aldrig sett den och både jag o min mamma har pratat så mycket om hur äcklig och psyko vi tycker den är. Jag ville inte titta men det är svårt att låta bli.
Det finns ingen film som jag hatar så mycket och som jag tycker är så äcklig som Exorcisten.
Jag vet inte varför, den är psykiskt äcklig. Gör mig dörädd.

Så inatt när jag skulle gå på toa så fick jag väcka J så fick han ligga vaken tills jag hade krupit ner igen och somnat. Tur att han inte är nån chicken :P

Jag skrattade gott igår när jag o J plockade fram snacks till kvällen.
Jag försöker ju hålla igen och J försöker ju gå upp.
Så här såg det ut:


Min tallrik: morötter, rädisor physalis och Bearnaise dip.


J:s tallrik: Chokladboll, Choklad och chokladpudding samt en starköl.

Lite skillnad va. Hahaha. Inte lätt att ha så olika kroppsformer.
Hoppas våra barn ärver J:s gener iaf.

Nu ska vi köra till Värnamo. Snart ska jag o Ellie börja pendla med bil ju.



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0