Bella älskar överraskningar <3

Idag är det dax för den hemliga surprisen och jag hann visst med o uppdatera en gång till :P
J är o handlar frulle nu.
Jag var o hämtade han i stan inatt.
Men när jag kom ut såg jag att bilrutorna hade frusit. Inte kul, då jag inte hade ngn isskrapa.
Jag färsökte så gott det gick med händerna och jackan men fick stanna igen eftersom jag i stort sett inte såg ngt.
Till slut kom jag på idén att jag kunde använda mitt cdfodral.

Well, well. Jag kom in iaf och jag kom hem med :P

Jag måste erkänna att jag liksom större delen av världens flickor tycker den här snubben är riktigt het:



Har ni hört hans låt? Den är härlig, sorglig på nåt sätt. Annars kan ni lyssna på den här.
Nä nu blir det frukost sen ska vi ut på äventyr. Synd det är så jäkla kallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0