Älsklingens överraskning =)

Nu är jag tillbaka från min surprise tripp =)
Det behöver inte vara märkvärdigt och långt för att vara bra.
Det har jag märkt i helgen.
Först var vi i Skövde och till min glädje upptäckte jag att Lagerhaus låg där. Åh, jag som älskar lagerhus så jag kan erkänna att jag satte sprätt på lite hundralappar där =)
Baby hade också packat fikakorg som vi skulle haft på nån fin plats som han visste men då det regnade så fick vi fika i bilen, men det gick bra det med =)


Den stora anledningen att vi åkte dit var för att Honey låg lumpen där och har länge velat åka dit o visa mig regementet.
Det var STORT, kul o se. Nu har man en bild av det när han babblar på om lumpen osv. :P

Efter Skövde bar det av igen, då åkte vi till till Mariestad där älskling hade bokat ett jättefint hotell som låg utmed hamnen (Vänern).
Jag var såå jäkla trött när vi kom dit för jag körde nästan hela vägen (vill ju öva) så vi la oss o vila en timme sen var det dags att gå ut o äta.
Indiskt blev det. Mumma.
Vi har båda velat prova det länge o fy fanken vad gött det var.
Jag tog nåt slags lammspett och J tog nån räkgryta med ris.


Min mat


J:s mat.

Sen gick vi till en pub, J drack självklart Mariestad öl och jag tog en cider. Men sen ser jag att bordet bredvid beställer in Irish coffee och då var jag tvungen att ta varsin sån med :P

I Love Irish Coffee <3

Imorse när vi slog upp våra blå fick vi bråttom att hoppa ut hästensängarna, i kläderna och springa ner och käka frukostbuffé. Åh, ja vad ska jag säga. Trots att förväntningarna var höga så gjorde den oss allt annat än besvikna.
Bordet dignade av läckerheter.
Frukt, äggröra, köttbullar, prinskorvar, lax, ägg, räkröra, hembakat bröd, grönsaker, ostar osv..
Det är vid såna tilfällen man önskar att man orkade äta hur mycket som helst.


Såååå gottit!!

På hemvägen körde vi inom Hjo o där hittade jag en butik med massa fina inredningsprylar som inte var speciellt dyr så det blev ännu lite mer inhandlat.
Jag säger det igen, det behöver inte vara märkvärdigt, dyra spa, uppbokat hela tiden etc.
Det här var såå underbart, bara komma iväg till en annan stad, njuta av att få maten serverad och släppa alla måsten.
Tack min underbara älskade.
Du är fantastisk <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vilken perfekt utflykt.

vad gulligt gjort!!

Kram!

2009-10-04 @ 19:02:00
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: miian

åhhh vad mysigt!!!!

Vilken karl du har!!!

Hur går det med bilkörandet?

Känns det mer verkligt nu?

2009-10-06 @ 22:07:03
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0