Nya shoppingfynd!!

Vilken jävla tur jag hade. Precis när jag kom innanför dörren här hemma började det spöregna.
Har varit o shoppat "det sista" idag. Men det visar sig att det inte blir det sista.
Tröjan jag köpte på Gina är inte alla snygg på så det får bli in o byta den innan Lördag. Sen är det ju för sent när jag kommer hem!!

Ni ska få se en bild på det men det kvittar vad ni säger för den ska ändå tillbaka. Tycker det är assnyggt och jävligt bekvämt med oversize tröjor men det passar verkligen inte mig, jag ser bara tjockare ut i det.


Jag tog först en svart o provade men när jag stod i kön tänkte jag att nej, nu ska jag vara lite våghalsig och satsa på nåt annat än svart.  O roffade åt mig en grå istället. Superskön men inte fin på. Ska prova en mindre storlek, annars får jag väl försöka hitta en tröja nån annanstans.

Shortsen är jag dock supernöjd med :D
Köpte ett par svart (givetvis) för ett par veckor sen o dom är kanonsköna så nu när jag såg dom turkosa så tänkte What the fuck.. 98:- för ett par shorts är ju inte dyrt!!

Bara lite bruna ben med som fattas, det hoppas jag kommer snart!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju den tröjan som jag köpte när vi var hos er!!! :)

2009-05-28 @ 20:37:06
Postat av: Anonym

det är ju den tröjan som jag köpte när vi var hos er!!! :)

2009-05-28 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0