Shopping i ett jävla oväder!!

Han där uppe kan inte tycka om mig.
Efter jobebt idag tog jag en shoppingrunda på stan.
Jag avr i akut behov av nya behåar. Efter det hade handlats och diverse annat så kollade jag mot himlen och såg att det var välidgt mörkt längre bort.
"Bäst jag sticker hem innan det börjar regna tänkte jag".
Hell no, tänkte nog han där uppe.
För så fort jag satt mig o startar så öppnar sig himlen och det fullkomligt vräker ner. O inte nog med det, det börjar blixtra och¨åska så in i helvete.
UFF, Det var jätteläskigt och jag fick nästan panik innan jag kom innanför dörren. Hörde hela tiden hur det small ovanför mig och himlen lystes upp. Stormen tog dessutom tag i mopeden så jag flera ggr var nära på att blåsa omkull!!

Till ngt roligare: Dagem shopping var sommarkläder och framförallt Grekland kläder, det börjar närma sig nu.
Varenda år när sommaren kommer o jag ska plocka fram sommarkläderna så tänker jag samma sak: Vad i helvete hade jag på mig förra året? Känns som där inte var ngn ting!!


2 behåar, 1 par knästrumpor, 1 par strumpbyxor, 2 par shorts, 1 kjol, 1 tröja
     


En annan glad nyhet var att taxfree katalogen hade kommit i brevlådan idag. Kul o kolla i =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallojj!

De var (faktiskt) på damavdelningen minsann.

Skynda Fynda :-D :-D

Tror de var rättså nyinkomna här i stan, kändes så i alla fall, hoppas du får tag på, vill du kan jag annars kolla i stan om de har en till röd??

Kram!!

2009-05-09 @ 08:45:04
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

...fast jag ska inte till stan idag, hihi

Men vill du kan jag kolla på måndag i så fsll, säg bara till.

Ha en fin lördag!

KRAM

2009-05-09 @ 10:00:06
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0