Jävla pengar!

Då var vi en styck bli fattigare. J lyckades sälja sin idag o konstigt nog så kände nog jag mer seperationsångest än han gjorde. Å andra sidan har skitet inte gjort annat än o krångla senaste tiden så det är definitivt lika bra!!

Några tusenlappar i semester kassan tack vare detta o det behövdes verkligen efterom det känns som vi just nu redan lever på existensminimum tack vare min j*vla sjukskrivning.

Jag räknar ner dagarna, 26 dagar till Grekland here we coooooooooooome!!

Pengar, pengar, pengar o imorrn kommer det gå x antal tusen lappar. Då ska nämligen det här lilla kräket till veterinären:



Stackars Ossy. Hans ögon har börjat krångla igen. Kosta vad det kosta vill ( nästan) han måste ju må bra!!

Nej fy fan, nu ska jag gå o inte ryggläge bredvid min Honey i soffan.

Trött AB!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0