Bästa helgen på länge!!

Ja, som rubriken säger så har den här helgen varit helt suverän.
Min älskade familj har ju varit här o för mig finns inget bättre än o omges av männsikor jag älskar o tycker om.
Är så glad att vi har sån bra relation i min familj, vi värdesätter o tar hand om varandra hela tiden!
Det är minsann inte alla familjer som gör det.
Har världens bästa föräldrar o 3 underbara syskon som jag är såå glad o tacksam för!!

I fredags när hela skaran anlände fullproppade med Gekås kassar gjorde jag moussaka o sen drack vi lite vin, åt choklad, vindruvor o annat gott samt kollade på film.
Pigga o vakna gick vi upp i tid på lördagen för o käka en god frukost o sen bar det av till stan.
Lunch på bernards och sen drog vi till A6 för lite mer shopping, mest fönstershopping dock.

Syrran o mammsen måste gå på Gina varenda gång dom är här. Inte så konstigt kanske eftersom det är en affär som inte finns i K-stad.
Efter A6 o glass där uppe blev det att vi åkte hem, duschade o gjorde oss fina för o sen bege oss in till stan igen o äta på mojjans favvoställe här i Jkpg. Liban Deli. Inte mig emot =)
Maten är supergod och priserna låga.

Sen blev det lite solning på bryggan och hem lagom till Robinson. I min familj är ALLA stora robinson fan!!
Efter lite vin och film igen blev det dags för sängen o plötsligt var det Söndag o dags för dom att åka hem =(
Varför går en helg så fort?!

Mycket bilder blev det. Så nu ska jag genast gå in på nätet o framkalla. Jag älskar att ha kort hemma. Mycket roligare att kolla på framkallade kort än kort på datorn!!


Systrarna Håkansson

   

    
Alla tre kör "stirra- blicken" =) Vem ser läskigast ut?

   



Underbart god libanesisk mat!!

   
Sex av dom finaste personerna i världen =)




Världens sötaste lilla badare =)

Nej usch, orkar inte sitta mer här nu. Resterande bilder får komma imorgon.

Avslutar med kort på mig o min sambo från i eftermiddag!!



Nu ska jag gå o ringa en god vän. Blir nog sån där telefon pratar kväll ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, låter som en underbar helg.

Den där libanesiska maten såg väldigt god ut!!

Såklart man måste gå på Gina när man kommer från denna hålan, hihi

Angående vikten så är kroppen jäkligt skum, jag stod ju stilla hur länge som helst men gick ju faktiskt ner mina semesterkilon, nu har jag dock slarvat hela helgen så det var inte ALLS bra imorse...

Ha en fortsatt fin kväll!

KRAM!

2009-05-24 @ 19:58:16
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack igen för en UNDERBAR helg! saknar er redan..

2009-05-24 @ 22:08:33
Postat av: Mamsen

Puss o älskar och tack för en kanonhelg

2009-05-25 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0