Am I boring?

He, he det verkar så. Ingen som lämnat spår efter sig på länge (förutom mammsen o linsan).
Imorgon kommer dom. Hela tjocka familjen =)
Då blir det liv i luckan, full rulle, fullt ös you name it.
Men det gör inget, jag gillar det. Min familj o mina vänner är ju det bästa jag har!!

Fuskisarna ska till Ullared innan dom ska hit, vill oxå.
Eller nej förresten, det vill jag nog inte.
Inte så längesen vi var där ju o jag hatar kaoset som är där inne.
O imorgon är det ju klämdag så det lär nog va snäppet värre än vanligt!

Jag ska bjuda hela tjocka familjen på Moussaka imorgon.
Dom måste ju också få känna av Grekland vibbarna som det är gott om här hemma nu.
Har suttit o kollat vädret varje dag den senaste tiden på Santorini och det ser lovande ut =)
Synd jag inte har Ouzo hemma (grekisk mördarsprit) men å andra sidan tyckte syrran det smakade skit när vi var i Grekland sist och mamma köpte hem en flaska som hon enbart tagit av en gång o då p.g.a att vi inte hade tändvätska hemma =)
Brann fin fint!!

Efter en jobbig dag på jobbet (ska skona er från detaljer) så ska jag återigen krypa ner i sängen tidigt,
Skönt när man kan ligga o fisa o kramas lite innan man somnar =)


Vi i Tunisien November- 08

Kommentarer
Postat av: lina

TUR att ingen ouzo finns!!!!!!!! :)

2009-05-21 @ 23:01:14
Postat av: Emelie

Usch för ouzo, :-D.

Men så avis jag är på er.... jag kollar Kretavädret varje dag nu sedan vi kom hem och där är ju verkligen fint nu.

Usch vilket trist väder vi fick idag då, blir nog inte många knop gjorda idag här hemma känner jag...

Hoppas ni får en fin fredag!!

KRAM!!!

2009-05-22 @ 09:27:53
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0