What the fuck?


Vad fan, var tog våren vägen?

Imorse när jag slog upp mina blå och fick se att det var snö blev jag riktigt besviken.
Jag vet att Mars är lurigt o att man får räkna med det här men jag vill ha VÅR!!!

Jag o J satt o kollade på balkongmöblemang i Ikeakatalogen igår men det känns då verkligen inte så aktuellt nu.
O vi som ska ha folk ikväll o tänkte grilla. Hmpf...

Idag har jag ingenting planerat förutom att jag ska gå o ta blodprov på VC.
Uff, jag hatar att bli "stucken" men har snällt fått vänja mig eftersom det är ett nädvändigt ont när man har "min sjukdom".

Skulle tränat med Vanessa idag men halsen värker så ja vet inte om jag vågar, samtidigt är jag väldigt sugen och behöver verkligen röra på fläsket.

Ja, ja, den som lever får se ;)

NU: Frukost o sen ska jag kola färdigt på Rallybrudar som vi började kolla på igår.


Sån bil vill jag ha =)

Love to you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0