En helt suverän helg!!

Så var man hemma igen. Vart tog denna helgen vägen?!
Tycker alltid helgerna vi spenderar med min familj bara rusar förbi.

Dock har vi haft en härlig weekend där vi hunnit träffa större delen av släkten genom kalas, fikabesök och lite annat.

Fredagen finns det inte så mkt att berätta om då vi kom ner ganska sent o åt lite av mammas goda kasslergratäng och sallad o sen fick Wilma sina presenter eftersom hon fyllt år den lilla skruttan.
Ett WII-spel och 2 kjolar.
WII- spelet kan man inte kalla annat än succe eftersom det hållt både henne o J sysselsatta hela helgen =)
Hon älskade det!!

 


Lördagen skulle innehållit en dejt med några vänner men den bliv inställd så ja o J tog tillfället i akt och körde en sväng istället. Jag fick öva lite =) o sen körde vi inom min morbror med familj för lite kaffe.



Senare på eftermiddagen hade jag ÄNTLIGEN bestämt fikadejt med min Ida o hennes karl som jag aldrig träffat. O fan va roligt det var. Trots att vi inte setts på flera månader glappar käften i ett och det var inte en tyst minut.
Så skoj!!


Ida med karl =)

O efter fikan var det att köra vidare för att hinna med nästa mysiga träff. Kära gamla farfar fyllde nämligen år och det bjöds på underbar smörgåstårta och hela släkten var där!


föedelsedags grisen =)

     

       


Ja o sen bar det av hem till mammas man Peter och där spydde ju jag o anledningen vet ni ju redan !!

Idag efter mysig morgon med mamma, Wilma och J så stack vi ut till Ania, Micke o Max för att gosa lite med alla o fika lite. Stackarn var förkyld men lika go som vanligt ändå. Wilma o Max fann verkligen varandra!!



     
familjen Lövquist

Moster Bella and Max!

Suddig bild på mina favoritungar =)

Nu har jag lite att pyssla med innan det är dax för sängen.
Tackar alla inblandade för en underbar helg, Jag har världens bästa familj och vänner!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh...massor med bilder från helgen.

Ser ut som att ni haft det hur bra som helst!!!

Jahapp, nu rullar det på med ny vecka igen ;-).

Kram kram!!!

2009-03-23 @ 07:57:40
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Ja Wilma blev verkligen lycklig för spelet men kjolarna blev oxå en succe. Dom ska hon ju ha när vi åker till Mallorca om FYRA veckor.

Och Max blev ju verkligen våran lilla ögonsten. Såååå gullig som man skulle bara velat stoppa honom i handväskan och ta med honom hem. Både Wilma och jag.

Och jag har världens bästa döttrar och svärsöner. E så glad för er allihop! Puss

2009-03-23 @ 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0