En snäll flickvän!

Dagen har som alltid (känns det som ) bjudit på arbete fram till 16.
Imorse låg jag o Honey o snoosade så länge att jag missade bussen till jobbet.
När ska jag lära mig att jag inte klarar att stressa på morgonen.
Blir alltid sittandes framför datorn eller tv:n alldelles för länge o sen kollar jag på klockan o inser att bussen går om 10 minuter!!

Efter dagens slit åkte jag hem o lagade middag åt mig o Mr right Guy <3
Biff ala bella/ viktväktarna och ugnsrostade grönsaker.
Blev faktiskt ur gott!!

Dessutom hann jag o Honey åka till Friskis och Svettis för o köpa nytt kort sen blev det en liten repetion av avd jag lärde mig i Torsdags bakom ratten.

Har inte så mkt mer att berätta. Håller på o få nackspärr eftersom ja vrider huvudet mellan datorn och tv:n hela tiden.
Kan ju inte missa DH på tv:n.

Hittade ett så jäkla gulligt choklad idag på Ica som jag köpte till J


SÖTT VA? :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad gulligt av dig :-D

Biff och ugnsrostade grönsaker lät jättegott!

Hoppas allt är fin-fint med dig!

Kram kram

2009-03-04 @ 07:48:08
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0