Ny vecka på G!

Också var den här helgen snart förbi.

Har jobbat sen kvart i 5 till älskling kom o hämtade mig vid 9,

Kändes bra o jobba. Allt gick fint och utan några större ansträngningar.

Har dock hinkat i mig litervis med vatten. Blir så jäkla uttorkad dagen efter.

Skulle tippa på att jag säker druckit 5 liter vätska i olika former =)

Vi är så trötta här så vi ska gå o lägga oss nu. Blev ju inte så mkt sömn inatt.

Imorgon ska jag upp o jobba igen men bara till 13 sen är jag leeeeedig på Tisdag. Love it!!

Nu ska jag gå o pussa på min Prins som sitter i soffan. Helgerna speciellt är för oss alltid fulla av kärlek!!

Tjingeling o hörs imorgon. Då är det förresten nya tag som väntar med VV igen. O denna veckan ska det bli en del träning också. Känns skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0