En sorglig födelsedag!!

Idag fyller Wilma Håsefia Andersson 8 år (min lillasyster).

Jag o J ringde till henne innan och sjöng ja må hon leva.

Den lilla snuttan är i Åre med sin pappa och åker skidor och ska vara där ända till 9 Mars.

Känns sorgligt även fast jag vet att hon har roligt. Tycker så synd om mamma också. Måste vara hemskt att vara ifrån sin lilla flicka på hennes födelsedag. Att inte få tassa upp på morgonen och ge frukost på sängen medan man sjunger ja må hon leva.
Att inte få krama om o se dom glittrande ögonen när hon öppnar paket.

Ibland måste det vara hemskt att vara skild med barnets förälder.
Själv hade jag sån lyx att pappa alltid lät oss vara hemma på våra födelsedagar.
Ens mamma är ändå nåt speciellt även om man älskar pappan lika mkt så är mamma alltid mamma.

SJälvklart saknar jag henne för egen del också. Skulle vilja pussa och kramar allas vår lilla snuttefia som börjar bli stor. Fast några år till får hon stå ut med att kallas lilla snuttefia.


Älskar dig så mycket min lilla höna. Hoppas du har en underbar födelsedag!!'

Puss från storasyster!!

Kommentarer
Postat av: Ania

Hej Bellisima! Wilma har blivit en riktig sötnos! Hon ser äldre ut på den bilden! Kramar

2009-03-02 @ 09:35:57
Postat av: Emelie

Jo alltså jämför jag med konditionen jag hade innan jag påbörjade detta så är det stoooor skillnad. Jag skulle vilja bli ännu mer tränad och muskulös men samtidigt vill jag gå ner och just nu känns det som att musklerna gör att jag går upp i vikt istället.

Hoppas allt är bra! Så bra att du inte åt av potatisgratängen i helgen då....grädde ska man hålla sig i från (fast visst är det sååå gott...) KRAM Kram

2009-03-02 @ 10:25:44
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: mamsen

Börjar nästan lipa när jag ser vad du skrivit. Ja Wilmas födelsedag var ingen rolig dag. Då låg tårarna på lut mest hela dagen. Inte alls kul att inte få träffa sina barn på deras stora dag. Men i morgon kommer hon hem. Ska hämta henne efter avslutad jobbedag och måtte den gå fort. Sen ska det pussas hela kvällen! Helst av allt skulle man vilja ha alla sina barn på nära avstånd alltid. Men så e livet. Ni blir alltför fort stora och ger er av hemifrån och nu har jag bara en kvar hemma. Och hon e bara här varannan vecka. Tiden går alltför fort. Snart e man gammal och sitter på himmet och får vara glad om ni flickor har tid att komma varannan vecka. Gott att ha tre så kan ni väl turas om....

2009-03-08 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0