Catherine Zeta Jones luktar skit!!

 

Det här är en av dom snyggaste kvinnorna i världen enligt mig. Och i år blir hon 40 år. God blessed her med den där looken när man är 40 bast!
Och kolla bara håret. Hon har så fruktansvärt fint hår.

Satt o googlade lite o 2005 hade hon blivit utnämnd till kvinnan med världens finaste hår.
Efter föjde en intervju och jag tänkte att här kanske man kan få lite tips på hur man håller frippan fin.

-Jag tvättar det med öl. Det luktar som botten av en öltunna i flera dagar efteråt men det bli verkligen fint.

Ehhh.... Okej.
Hon stinker alltså skit bara för att hålla håret fint. Nja, det vet ej fan om det är värt det.


Nu ska jag ta min onda rumpa (satt på en jäkligt hård cykelsadel) och parkera mig i soffan. Ska nog ringa mamsen först.

See ya!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åååh ja, jag älskar champinjoner.

Lite läskigt men jag gillar de konserverade bäst när man steker dem... MUMS mums ;-)

Men just champinjoner är väl en sån sak man älskar eller hatar, .

Tack för de fina kommentarerna idag!!

Tack för länken till förra året, jag ser ju helt läskig ut :-D.

Känner inte igen mig själv, kan inte fatta att det är jag.

Ibland behöver man ju påminna sig själv!!Kram och tack!!

2009-03-13 @ 21:41:50
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Nu fattar jag varför jag ser så sunkig ut! Jag har DRUCKIT ölen iställer för att tvätta håret med den! Visste väl att det var något som gjorde att jag inte är lika snygg ut som Zeta Jones!!!!!! Men att det var ölen hade jag ingen aning om. På nästa party ska jag tömma glaset i håret istället....

2009-03-23 @ 20:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0