Hatar o "tjafsa".

Åh igår var ingen bra kväll.
Satckars J hade ju fått ligga i agraget hela kvällen och skruva med moppen så jag ska kunna ha den till jubbet ikväll medan jag fick laga mat, städa, tvätta, diska o allt annat som behövdes göras här inne, själv.

Båda två var således ganska lättirriterade och kinkiga igårkväll.
Så vi tjafsade, om en skitlöjlig grej. Kommer knappt ihåg vad det var nu men vet att det var löjligt.
Och sen fick jag en snabb godnattpuss och han gick in o la sig medans jag ställde mig o strök.

Usch, jag hatar när vi tjaffsar. Jag älskar honom så mkt och vill ha det bra och tycker det är jättejobbigt när vi tjabbar. Samtidigt vet jag att man måste göra det ibland. Man måste kunna ha skilda meningar och sen bli sams igen.
Annars håller det aldrig. Man tröttnar!!

Så när jag sen kom in o la mig gosade jag ner mig riktigt hos honom.
Dock blev det jäkligt svettigt så efter ett tag fick jag lägga mig på min sida ;)

Nu ska jag in till stan o kolla klänning/tröja/ tunika till Emelie.
Hur fasen det nu ska gå ;)


Fina du!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, sådär är det ibland, trist men går ju över snabbt som tur är.

Jag fick mejl från Gina Tricot att den troligtvis var slut överallt men man vet ju aldrig.....

Stort tack för hjälpen anyway. KRAM!!!

2009-06-16 @ 11:55:43
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0