Slut på ledigheten!!

Hemma igen efter körlektion och lite teori på datorn.
Min "vanliga" körlärare är på semester nu (vilket jag är glad för) så jag hade en annan idag.
Så mycket bättre var iaf första intrycket.
Han var lugn och trevlig och höll med och förstod att jag ville ha mer övning.
"Det är ju mängdträning som fattas", precis vad jag menar. Men det fattar ju inte mitt ordinarie nöt till körlärare.
Go fuck yourself!!

Nåväl igår var vi på "kalas" hos J:s syster som fyllde femton.
Både byxmyndig och moppemyndig nu.
J kom på en superbra present åt henne.
En tripp till Liseberg så den 16.e ska vi åka.
J älskar o åka karuseller och han syster också så jag får väl leka mamma och stå nedanför o passa deras sockervadd och sen vinka när dom är högst upp.
"jag och mina barn på Liseberg" =)
Nej, karuseller är inte min grej.


Den mest fnissiga femtonåring ni kan tänka er.


Vi igår. Ser ut som jag sitter och tar mig på tudorna men det gör jag inte =)


Kände mig som en ritktig hippie igår, nya prickiga leggings från Lindex, jeansskjorta från Gina och shorts från H&M.
Sexbomb, ha, ha!!

Natten ska spenderas på jobb så nu ska jag gå o fixa lite lunch till mig själv sen får det väl snart bli sängen. Körskoleboken följer med. Säkert sömnmedel!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0