Sweet =)

  Linne Vit

Detta linne från Lindex har jag haft span på hur länge som helst. Och nu är det på REA. Tycker det är grymt snyggt men som vanligt så är jätte V-ringat så hela BH:n syns. Tycker ofta det är så med Lindex kläder, skapat för liten byst o som förutsätter att man inte måste ha BH.
För jag MÅSTE det. Annars känns det som dom bara "hänger och slänger".

Förresten, alla som inte har facebook. Min telefon försvann igår på Liseberg. Jag ska in o försöka skaffa en ny idag men kommer säkert få ett sk. tillfälligt nummer tills jag får tillbaka mitt gamla. Skriv gärna en kommentar här iaf ni vill ha mitt tillfälliga.

Puss o kram!!

Kommentarer
Postat av: miian

Hey babe!

Tycker som du,linnet är sååååå fint.

Men tyvärr kan inte jag heller ha det,visar ju hela härligheten(erna).

Skitkasst!

Köpte en apsnygg klänning för ett tag sen och måste ha ett linne under för att dölja tuttarna,men hur snyggt är det då.

Man vill ju visa lgom mycke liksom ;)



Hur är de annars?

jobbar och står i?

fan va trist med mobilen,tappade du den eller nån snodde den?

Kramkram

2009-07-18 @ 14:21:12
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0