Musiktips!!

En snabbtitt in här.
Har bästa familjen på besök.
Vill mest tipsa om en artist vars musik jag är helt såld på för tillfället:


Ray Lamontagne

Han musik är i princip helt ny för mig, men jag lyssnar ju aldrig på radio heller så låtar kan ha spelats i flera år o sen upptäcker jag dom o tror dom är nya =)
Han har så mysig röst, fina texter. Precis min musiksmak. Fick lyssna ett par ggr på en del låtar för o börja gilla dom men nu är jag såld på nästan alla =)

Favoriterna är nog "Let it be me", "Within you", "All the wild horse".

Här är en av dom, lite knasig musikvideo men låten är helt suverän!!

Nu ska jag gå o krama syster, mamma o resten lite till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0