Min nya drog!!!!!!!!!!!!!





Läkerol Licorice Persimon är ta mej fan det godaste sockrefria skit som gjorts på jag vet inte när.
Jag är så jävla rädd att dom ska sluta sälja dom så ibland köper jag JÄTTEmånga när jag är på Maxi.
Nu har jag krängt i mig en ask på mindre än en timme så magen börjar bli uppsspänd. Men det är det värt.

Inatt ska jag jobba o imorse var jag för en gångs skull uppe i tid eftersom jag hade körlektion 10.10.
JAG ÄLSKAR MIN NYA KÖRLÄRARE.
Piss Roger kan slänga sig i väggen.
Den nya is da shit!!!!!!!!!!!!!
Nästa gång ska vi boka tid för skrivning och uppkörning =)

Nej, Godnatt. Nu ska jag försöka sova lite innan nattens bravader!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0