Egentiden.

Idag träffade jag min söta, fina Lovisa för en fika.
Så skönt att bara komma hemifrån lite.
Nästan så man längtar efter att börja jobba igen, nja.. inte riktigt =)

Ja hade lagat mat när jag kom hem. Jag fick önska o det blev stuvade makkisar med körv :P
Han kan om han vill, karlsloken =)

Man måste få va lite irriterad ibland och oftast hjälper det bara man pratar om det. Vilket vi gjorde sen så nu är det Ok igen.
Jag tycker bara att det är viktigt med egentid.
Det har ingenting med J att göra. Hade tyckt det var lika viktigt i ett annat förhållande :)
Men sen har ju inte han det behovet. Han skulle nog kunna umgås med mig, mig och enbart Mig VÄLDIGT LÄNGE.. innan han kände nåt behov av att va själv eller umgås med nån annan.


Vi i underbara Grekland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0