Lägenhets pics!!

Sweet thursday. NOT!
Hostat, hostat, hostat hela natten lång. Nu har jag ont bakom ögonen, alltså jätteont och ner i bihålorna.
Good, let this nightmare be over!!

Imorse väcktes jag återigen av samma dumma jävla rörmokare som varit här 1000 ggr innan.
Han fick skruva fast toastolen för 3.e gången eftersom det känts som att surfa på en tsunami när man ska gå på toa hemma hos oss. Reste man sig upp fock man hela jävla stolen med sig.

Detta blev en riktig gnällbörjan på det här inlägget, hmm hur ska man vända det här. Allt är ju elände nu som det känns när man inte mår riktigt bra.
 Visar lite pics istället på lägenheten som jag tog när jag inte hade nåt bättre för mig.


Vår tv-bänk (Ikea of course)

      

  
                                   Avslutar med en bild på mig i
                                  min mössa som ja fick av mamsen!!

Kommentarer
Postat av: Björn

Tack för komentaren!!!Det är alltid trevligt när ny människor hittar bloggen!!! hur hittade du den???

nice tv möbel föresten!!

kram/B

2009-01-08 @ 11:57:13
URL: http://singelpappa.blogg.se/
Postat av: Björn

hahaha.. ja den där miian!! hon har tydligen massor med läsare!! men jag tycker att det är roligt att folk

hittar min blogg oxå!!!

hoppas att du får en bra dag och tack för feedbacken av mitt skrivande!!!

2009-01-08 @ 12:31:34
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0