tidig morgon!

Igår skrev jag ett inlägg som inte ens verkar ha kommit fram. Blir man trött eller blir man trött. Jag vet inte om  det är webblogg eller vårt k*k internet. Jimmys trådlösa glocalnet som han hade innan, har inte gjort annat än o strula hela tiden. Rekommenderas alltså ej :)

Igår rev vi ner ännu mer på tapeterna i sovrummet så nu är snart alllt nere. Dock blev det damm o skit i hela rummet 0och trots försök att rädda sängen var det kritvit efteråt.
Jimmy gav förslaget att vi kunde slagga på bäddsoffan så det har vi gjort. Gick hur bra som helst min bäddsoffa är faktiskt skön!!
Även om det är roligt att göra vid här så är det väldigt jobbigt o speciellt när man är så trött efter jobbet som jag/vi är ,
Det man känner för är inte direkt att ställa sig o riva tapet.
Men det går, man får vila en stund sen på det igen o det kommer säkerligen vara så värt det när vi är färdiga.
Det blir ju mkt finare om man lägger ner lite jobb o river ner än när man tapetsera direkt på den gamla tapeten tycker vi.

Nu måste jag fixa till mig för jobb dag.

Förresten glöm inte ringa Sanna P idag (min söta lilla mamma), hon fylller ju år =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0