Present till mina sötnosar!!

Fan vad jag älskar mina lediga dagar mitt i veckan. Att vara helt själv hemma, bara jag o kissen. Allt o alla som fått stå till sidan under min hektiska förra vecka får jag nu tid för.
Har precis ringt en gammal kompis som ja tyvärr försummat alldelles för mkt den senaste tiden o traggat lite skit.
Me like =)
Hon är bäst på att lyssna och komma med peppande ord. Speciellt när det gäller körkortet. Precis vad jag behövde.
Nu ska jag snart messa Emma och Chrisse så ska vi bege oss in till stan för lite fika o shopping.
Dock måste jag hitta min foundation. Ser för jävlig ut i ansiktet. Som vanligt när jag varit sjuk ploppar det upp hur mkt finnar som helst. Hur länge ska man behöva stå ut med det. Jag är fan 22 år gammal.
Knappast någon fjortis längre.

Igår kväll/natt när jag satt vid datan kunde jag inte hålla mig längre. Var tvungen att klicka mig in på lite barnkläder o se vad som var på rea.
Det blev Linus o Lotta som hade massa söta barnkläder på rea och eftersom jag numera har två gullungar att köpa till så blev det litegrann. Den ena är ju min sweetheart till lillasyster och den andra min älskade vän Anias son Max.

  
Topp till Wilma                                      Tröja till Max fast jag valde annan färg.

Också blev det lite till som jag sparar tills dom får sina paket. Jag älskar mina gullungar :)
Och deras mammor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0