Nattikram från sjukstugan!!

Idag mår jag mycket bättre även om jag fortfarande inte är bra. Är tveksam om jag kan gå o jobba imorgon fast ajg redan har sagt att jag kommer.
Nu har jag dock bestämt mig för att jag ska ställa klockan imorgon så får vi se hur jag mår då.
Febern är borta men hostan sitter kvar och är jobbig och gör ont, ont, ont. Känns som ett stort sår i halsen som går upp varenda gång jag hostar. AJAJ.

Stackars J börjar nog med bli "fuk". Ont i huvet och tempen har börjat stiga. Jag som hade hoppats han skulle slippa det här. Levande död är vad man kan beskriva denna influensan som.

Nu ska jag återgå till soffmys med min sambo.


Familjen =)


Trötta och halvsjuka säger vi godnatt till er!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0