Min familj på besök!!

Nu ekar det tomt här igen. Bara jag o J o kisen förstås.
Mamma och company åkte precis.
Det har varit sååååååå roligt att ha dom här i helgen. Jag njuter i fulla drag av att ha fullt hus.

Ska berätta korta drag vad helgen bestod av.

I fredags kväll kom dom hit vid 18 och då lagade jag ó J middag. Det blev mina hemmagjordfa biffar med fetaost och rödlök samt stuvade makaroner till det. Alla tyckte om det till och med Fille =)
Sen på kvällen åkte ölen och vinet fram och vi festade till det lite.



      

   - Wilma däckade på vårt köksgolv =)

Dagen efter var det dags för stan och mamma och Lina var riktigt laddade för Gina Tricot som ju finns här men inte i Kristianstad. Wilma fick en mössa av mamma som jag var duktigt avis på och själv ville haft :( Men det fanns ju bara en kvar.

     


Jag i mössan Wilma fick, äter världens godaste sallad på Bernards!!


Efter shopping och vi gjorde fynd minsann. Fick kläder för så lite som 29:- så drog vi oss hemåt för lite vila innan vi skulle ut o äta på kvällen. Mamma fick själv bestämma och hon ville ha libanesiskt. Sagt och gjort.


Snuttan som var så fräck i sina nya kläder som hon fått av mig och J samt mössan =)

     


Min söta lilla mamma som nyligen fyllt år =)

Efter restaurangen så blev det en snabbis till Maxi för lite kvällsgott till tv:n men vi var alla duktiga och istället för chips och godis blev det frukt, nötter och mörk choklad. Smarrigt!!



Åh nu går dt inte att ladda upp fler bilder. Tycker webblogg strular mkt. Ni får ha fortsättningen sen.

PUSS OCH HÉJ SÅ LÄNGE!!



Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack för en jättetrevlig helg med god mat och god dricka och nice sällskap.



Tyckte när jag tittade i din kamera att bilden på mig var ganska bra. Tar tillbaka det nu!!!!

2009-02-08 @ 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0